Om...eller jag menar när folk såg oss

Skåne kommer aldrig bli sig likt igen tror jag men man får ju faktiskt inte roligare än man gör sig. Ta helgen som exempel, vi skulle handla lite på Willys och det är ju inte så upplyftande. Visserligen gjorde min vän Skåningen det lite roligare genom att erbjuda mig sin blippare (så jag kunde få leka lite vuxen) men en shoppingtur just där blir inte så mycket festligare. Om man nu inte råkar vara Alex och jag då förstås. Det är nämligen vrålkul att leka siamesiska tvillingar när man handlar mat, speciellt när man skall plocka upp, blippa och lägga i korgen och när det sedan är dags att hoppa (eller möjligen kravla in i bilen).
Blickarna vi fick gav tydliga indikationer på att skåningarna helt klart tyckte att vi två inte var kapabla att vara lösa ute på stan på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0