Idag skall vi prata om bajs

Bajs är inte alltid så lätt. Jag tycker inte om bajs rent generellt. Nehej, tänker ni. Finns det överhuvudtaget någon som gör det? Kanske inte så många nej, det kan jag tillstå men jag skulle vilja hävda att jag ogillar bajs extra mycket. Inte så direkt att jag har en fobi för det men ändå. Den ocilja mot bajs tror jag för övrigt har gått i arv då jag fått höra historier om min fars blöjbyten på mig som helt sonika gick ut på att han la mig i badkaret, slet av mig blöjan och sedan lät mig guppa omkring i min egen skit medan han spolade av mig med duschslangen. Allt detta för att han hyser den högsta motvilja mot att torka en unge i baken om den har skitit.

Jaja, på sommarjobbet nu så krävs det i alla fall ett feacesprov (eller rätt och slätt lite skit på en pinne) för att kontrollera att vi inte lider av salmonella. Beskrivningen på paketen är ju enekl, man skall bara lägga papper i holken, skita på papperet och sedan stoppa ner en lång tops i det man nu presterat. Sedan skall ju såklart topsen i en jävla hylsa utan att den först vidrör någonting annat und so weiter...

Första problemet uppstår i mitt fall redan när det kommer till att skita. Det krävs liksom att man gör det och låt mig säga såhär, det kan gå väldigt många dagar mellan varven... Nu lyckades jag få till detta och jag fick tryckt ner topsen och jag fick stoppat den i hylsan och märkt upp skiten. Tog med det till jobbet med mycken vånda eftersom påsen med hylsan låg på samma ställe som påsen med matlådan, mycket äckligt om man frågar mig! Visst visst det var minst fyra lager plast i olika former mellan hylsan och maten men ändå rätt snuskigt.

Tror ni inte på fan att det var fel dag att lämna sitt bajs så vi fick helt enkelt med oss var sitt nytt kit hem för att genomföra samma sak ännu en gång. Fan också!
Så idag var det så dags. Jag kände hur det tryckte på och tog med mig attiraljerna ner. Sket på pappret, vilket i sig är lite äckligt, och sedan skulle topsjäveln ner. Men jag hade ju naturligtvis tagit för lite papper så det gled liksom ner i vattnet en bit. Jag hoppas att det inte märks på provet för nu har jag fan ingen lust att samla bajs mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0