Want to play?

Tänkte mig som så här att vi skulle leka en liten lek. Först funderade jag på Jeopardyupplägg men har nu vid närmare eftertanke bestämt mig för fallande-poäng-varianten. Vad tror ni? Okej då kör vi!


5 poäng
Representanter syns ofta ute på stan och då främst i olika typer av gallerior.


4 poäng
Löften utlovas om förbättrade förhållanden på alla plan...


3 poäng
...men i själva verket fungerar det sällan. När man så väl tror sig fått problemen lösta via kundtjänst (som alltid är mycket trevliga) dröjer det inte länge innan det visar sig att man blivit dragen vid näsan...återigen.


2 poäng
Täckning saknas såväl i centrala Uppsala som Töllsjö och Hörby. Nätt och jämnt klarar de av att hålla en normal och jämn mottagning mitt inne i Göteborg.


1 poäng

Telefonbolag som rimmar på snor.



Nå, det var inte så jävla svårt va? Säger som Alex att det där sim-kortet kommer dyka upp i en hundbajspåse på deras kontor den dagen jag inte är bunden längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0