Home sweet home...eller?

Det blir bara ett yttepyttekort inlägg här nu på morgonkvisten då jag har en hel del att ta igen vad gäller min skola.

Vi anlände till Arlanda strax före halv sex igår kväll och möttes av ett mulet Sverige. Vi hade då varit uppe och igång i över trettiosex timmar några av oss så en viss trötthet började göra sig påmind. Särskilt fräscha var vi inte heller men i Istanbul tog vi i alla fall tillfället i akt att traska in på taxfreen, välja ut en hyfsat trevlig parfym och spruta på oss över resdamm och svettlukt och även testa ett par av deras sminkprover för att nästan bli människa igen.

Kenya har varit helt underbart! Det kan vara något av det bästa jag någonsin gjort och då har jag ändå hunnit med en hel del. Redan nu sitter jag inne med en viss abstinens och funderar över hur jag skall göra för att kunna ta mig tillbaka dit. Jag återkommer med lite reflektioner kring min resa under följande dagar och kanske redan i eftermiddag om tid finns.

Ha det fint alla därute så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0