Jamen vi tar en lugn Valborg ute på landet.

Bra där! Eftersom jag skulle upp skittidigt så passade det ju kalas med en lugn kväll ute på landet. Och ja, det kunde den ju ha varit om inte vår kära vän Tequila dök upp strax före det blev dags att traska ner och titta på brasan. Som ni alla vet så kommer ju inte precis Tequila ensam utan på något vis dyker de upp i kluster. Så även i måndags.

Jag tänker faktiskt inte hänga ut mig själv mer än så här men kan ju säga att redan vid en viss 25-årsfest för ungefär tio år sedan borde jag fattat det kloka beslutet att aldrig igen umgås med Tequila. Det beslutet hade sparat mig men framförallt en hel del andra människor huvudbry och osämja... Nu fattade jag ju aldrig det beslutet. Dumt kan tyckas. Mycket dumt kan till och med vissa säga. Instämmer där. Beslutet är nu fattat att aldrig igen skall jag försöka bekanta mig med Tequila. Det spelar fan ingen roll att den är köpt för trehundrafemtio spänn i Tyskland.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0