Stämplar ut nu

Sista tentan skriven. Rollspel i morgon och sedan s.o.m.m.a.r.l.o.v. Nu har det ju inte riktigt samma innebörd för mig som det haft de sista två somrarna eftersom jag faktiskt varit helt ledig då. I år skall jag ju ändå jobba två månader. Jag tycker faktiskt att det skall bli rätt så skönt att få jobba in lite extrapengar. Känner jag mig själv och min tur rätt så lär det nog dyka upp ett litet fint hål att stoppa dem i lagom till augusti eller så men den dagen, den sorgen.

Är det möjligen så att någon av er har vägarna förbi Hörby i sommar så är ni mer än välkomna att liva upp tillvaron för oss en aning i denna metrolpol. Ni finner oss med stor sannolikhet på någon pizzeria med fulla rättigheter (tackar särskilt för att sådana tenderar att dyka upp i de små orterna runt om i landet) där vi efter två tre dagar kommer vara tjenis med personalen och dela broderlig på sitterplatserna med stammisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0