En tjockisko, en tjockisko, ja vi har fått en tjockisko

Koövning idag igen. Kul tänkte jag i morse eftersom jag kommit underfund med att jag gillar kor. 
Traskar dit och har glömt mitt nummer på rektaliseringsrocken men löser problemet genom en snabb inloggning på  facebook, kollar över mina foton och visst syns numret på min rock tydligt där. Letar upp mina stövlar som har en tendens att alltid befinna sig på olika platser när det är dags för övning. 
Stannar till i fikarummet och sätter mig ett där ett par minuter varpå min vän H kollar på klockan, kollar på mig, kollar på klockan igen och undrar om det inte är dags för mig att gå.
Jaja, halvspringer ikapp en kursare och släntrar in på IME med det mesta på trekvarten.
Snabb genomgång av dagens övning (japp, skämtet: "Ni vet som damen i Gränna, i vars anus man kan vässa en penna" dras även för vår grupp). 
 
Och ja, ni vet, sedan står man där med armen ända upp till axeln intryckt i en korumpa  medan kossan gör allt för att min hand skall domna av där inne genom att stenhårt stasa av min högra överarm med sin ringmuskel allt emedan man själv står och nynnar på Highway to hell.

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över den mentala bilden jag numera får dras med när jag tänker på dig. ;)

Svar: Tycker du skall skratta :D
Marie

2012-11-29 @ 20:01:35
URL: http://vonnes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0