Alpha del två

Igår var det ju som bekant onsdag och onsdagar för mig innebär nuförtiden kurs i kristendom.
Jag tänker inte gå närmre in på innehållet just nu (mest för att jag sitter på ett kafé och skriver på telefonen och just det lämpar sig inte särdeles för allt för långa texter) utan nöjer mig med att konstatera att de placerat mig i samma diskussionsgrupp som prästen. Det kan ju naturligtvis vara en slump men någonting säger mig att det var högst medvetet.
Om så är fallet är det andra gången i mitt liv jag i religiösa sammanhang med baktanke blir placerad bredvid någon som inte kommer känna sig allt för pressad över mitt ifrågasättande. Smart av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0