Det kan vara så att jag fastnat för turkost...

...eller så är det gardinernas fel att så mycket här inne är turkost. Jag menar, gardinerna är ju turkosa och jag har ju inte riktigt råd att köpa nya så då får jag på något vis fortsätta på det temat.
 
I vilket fall som helst tar jag mig nu friheten att måla en tavla med en turkos elefant. Jag skall döpa den till Rosy efter den roligaste boken jag läst ever tror jag (om man bortser från "50 sätt att träffa den rätte" som är galet träffsäker i sin beskrivning av dejtandets hysteriska värld och möjligen Sjöwall & Whalöö-böckerna som fick mig att skratta till jag lipade när jag var i sisådär tioårsåldern, fråga mig inte vad jag fann så kul med dem...)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0