Så har man vart på Skutrace i år igen

I oktober varje år är det dags för årets sista segling (första och sista för mig i år) för många utav västkustskutorna. Denna segling görs gemensam sak av i kappsegling skutorna emellan och i år var hamnarna som besöktes Skärhamn och Lysekil. 
 
För tredje året i rad har jag nu haft med mig någon eller några personer som egentligen inte är skutseglare och jag är liksom alltid lite nervös över att de inte skall ha roligt och tycka att det är värt besväret på något vis men eftersom ett par av dem nu valt att återkomma för andra året i rad antar jag att de i alla fall har någon behållning utav att segla med...
 
I år kunde vi också fira att vi inte kom sist. Alltid positivt. :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad yrar du om? Inte ha roligt? Det är ju alldeles uuunderbart! Iallafall med täckbyxorna på ;-)

Svar: Underställ, täckbyxor, mössa och vantar så är helgen räddad!
Marie

2012-10-10 @ 12:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0