Nu vill jag inte vara så där tråkigt pessimistisk men jag tror att det här är typiskt dåliga tecken

Tyspiskt dåliga tecken:
  • Sova nästan elva timmar utan att vakna till däremellan för att fatta beslutet att fortsätta slumra.
  • Känna sig yr trots att man vet att det inte beror på blodsockerfall eftersom man ätit ganska nyligen.
  • Må såpass illa att när man möter parfymtjejen i trappuppgången bara vilja kräkas rakt ut över hennes små fötter instoppade i perfekta skor.
  • Ha en dundrande huvudvärk där man lätt med lite fantasi kan inbilla sig en elak liten jävel som sitter och hamrar frenetiskt precis innanför tinningarna.
  • Inte kunna söva jäveln så att han slutar hamra medelst två Alvedon.
  • Inte heller kunna övertyga honom om att sluta använda sina verktyg på insidan av min skalle genom att sova en halvtimma.
  • Inte kunna tvinga honom till stillsamhet genom att dränka honom i en halv kanna kaffe.
  • Frysa och darra trots en helt acceptabel värmenivå i lägenheten.
  • Nysa en hel dag utan någon som helst förklarlig anledning.
 
 

Kommentarer
Postat av: trudilutt

gravid??

Svar: Det hoppas (och tror) jag inte. Snarare den där vanliga tillbaka-till-skolan-efter-sommarlovet-förkylningen som bestämt sig för att avlägga visit även hos mig. :P
Marie

2012-09-20 @ 22:47:06
Postat av: ~Sol~

Låter som en variant av migrän. Lider du av det?

Svar: Nej inte vad jag vet. Men it runs in the family. :S
Marie

2012-09-27 @ 12:12:02
URL: http://vonnes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0